Menu

Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach

Ponad 90% Polskich internałtów korzysta z wyszukiwarki GOOGLE
Firma Google ocenia, że ok. 10% kliknięć w linki sponsorowane, reklamy tekstowe czy graficzne przekłada się na realny zysk dla firmy.
Program reklamowy GOOGLE to ADWORDS

Cele reklamy w ADWORDS

  • Zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą firmy
  • Przyciągnięcie potencjalnych klientów do witryny internetowej firmy
  • Wyświetlenie reklamy firmy obok wyników wyszukiwania na jak najwyższej pozycji
  • Zachęcenie potencjalnego klienta do kliknięcia w reklamę
  • Wyróżnienie oferty firmy spośród konkurencji
  • Obecność na witrynach i portalach internetowych zrzeszonych w sieci reklamowej GOOGLE

Główne zalety reklamy w ADWORDS

  • Trafia do osób już nią zainteresowanych
  • Reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, na stronach i portalach w sieci reklamowej to skuteczny sposób na zdobywanie nowych klientów i zwiększanie ruchu w witrynie firmy
  • Narzędzia i raporty, które pokazują, co działa, a co wymaga dalszej optymalizacji
  • Zawsze wiesz, za co płacisz
  • Wysoki zwrot z inwestycji
  • Możliwość dostosowania praktycznie wszystkich aspektów kampanii reklamowej. W każdej chwili można np. zmienić budżet, teksty reklam, słowa kluczowe, kierowanie geograficzne, dni i godziny wyświetlania reklam oraz wiele innych ustawień
  • Wyświetlanie reklam można ustawić tak by były widoczne tylko przez osoby szukające czegoś w określonym mieście, regionie lub kraju.
  • Reklama może być w formie tekstowej, graficznej i video
  • Wyświetla się również na urządzeniach mobilnych
  • Może zawierać odnośniki do poszczególnych stron na witrynie firmy
  • Reklamy mogą zawierać rozszerzenia np. dane teleadresowe