Menu

Marketing na portalach społecznościowych

FACEBOOK ma ponad miliard użytkowników na świecie, w POLSCE ponad 13 milionów

CELE MARKETINGU NA PORTALACH SPOŁECZNOSCIOWYCH

  • Zgromadzenie jak największej liczby osób zainteresowanych profilem firmy
  • Stworzenie grupy lojalnych klientów
  • Kreowanie wizerunku i trendów
  • Dotarcie do nowych klientów
  • Dwustronna komunikacja firma – klient, klient - firma

GŁÓWNE ZALETY MARKETINGU NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Umożliwia dotarcie do określonej grupy docelowej
  • Codzienny kontakt z klientami
  • Portale stają się źródłem codziennej informacji
  • Możliwość zamieszczenia informacji o firmie, produktach, itp.
  • Posty mogą być w formie tekstowej, zdjęć czy video
  • Konkursy i aplikacje które aktywują lojalnych klientów i przyciągają nowych
  • Aktywność klienta na profilu firmy jest obserwowana przez jego znajomych na portalu
  • Klientów zainteresowanych firmą na portalu można przyciągnąć do witryny WWW firmy
  • Portale oferują możliwość wykupienia reklamy, zaletą tego typu reklamy jest możliwość bardzo szczegółowego targetowania odbiorców
  • Nowe formy reklamowe dostępne na portalach tj. posty promowane czy oferta