Marketing szeptany

Ile może kosztować marketing szeptany?

Ile może kosztować marketing szeptany? Marketing szeptany, czyli word-of-mouth marketing (WOMM), to jedna z najstarszych i najbardziej naturalnych form promocji, polegająca na przekazywaniu informacji o marce, produkcie lub usłudze między konsumentami. W dobie cyfryzacji i rozwoju mediów społecznościowych zyskał na znaczeniu, stając się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu firm. Choć często postrzegany jest jako metoda

Influencer marketing

Jakie branże powinny korzystać ze współpracy z influencerem?

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz większa, branże muszą stale szukać nowych sposobów promocji i dotarcia do swoich klientów. Warto dzisiaj skorzystać ze współpracy z influencerem. Influencerzy, czyli osoby posiadające znaczący wpływ na media społecznościowe i swoją publiczność, stają się coraz bardziej pożądanymi partnerami dla firm, które chcą zwiększyć swoją

Content marketing

Jak mierzyć sukces w content marketingu?

Współczesny krajobraz marketingowy podlega dynamicznym zmianom, a w tym kontekście content marketing stanowi niezmiernie istotne narzędzie, pozwalające firmom budować relacje z klientami, zwiększać świadomość marki i generować potencjalne leady. Jednak, aby osiągnąć sukces w content marketingu, niezbędne jest nie tylko tworzenie fascynujących treści, ale również systematyczne monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii. W niniejszym tekście przyjrzymy

Marketing

Co ma wspólnego założenie firmowego bloga z poprawą widoczności strony?

W przestrzeni wirtualnej można znaleźć wiele narzędzi, które pomogą w promocji marki. Jednym z nich jest blog firmowy, nierozerwalnie związany także z content marketingiem. Regularne publikowanie ciekawostek, wpisów i artykułów, może sprawić, że założenie firmowego bloga będzie miało bezpośredni wpływ na pozycjonowanie strony marki. Oczywiście ważna jest systematyczność, jakość publikowanych treści, odpowiedni dobór słów kluczowych

Komu zlecić projekt strony internetowej i na co zwracać uwagę przy wyborze
Strony internetowe

Komu zlecić projekt strony internetowej?

Komu zlecić projekt strony internetowej? Strona internetowa jest bardzo ważnym elementem funkcjonowania firmy Internecie. Każde przedsiębiorstwo, które podchodzi to sprawy profesjonalnie, powinno posiadać właśnie taką witrynę, na której znajdą się wszystkie podstawowe informacje o nim, dzięki którym klient będzie mógł bardzo szybko znaleźć dane kontaktowe firmy. Komu zlecić projekt strony internetowej? Ważnym jest jednak, aby

Wybór influencera do współpracy
Influencer marketing

Wybór influencera do współpracy

Obecnie siła rekomendacji w sprzedaży produktów jest bardzo duża, to też sprawia, że firmy szukają sposobów, aby ich opinie w sieci było jak najlepsze. W Internecie swoją działalność prowadzą influencerzy, czyli osoby wpływowe, które posiadają grupę osób, która śledzi ich poczynania, ufa im i darzy dużą sympatią. Są oni również bardzo wiarygodni i uznawani przez

Marketing szeptany

Wady marketingu szeptanego

Co to jest marketing szeptany? Jakie są wady marketingu szeptanego? Rekomendacje i opinie w Internecie mają bardzo dobry wpływ na działanie przedsiębiorstwa w sieci. Dzięki nim można poprawić swój wizerunek w Internecie, zwiększyć konwersję, a także wpływają one nawet na pozycjonowanie witryny. Narzędziem, które opiera się na opiniach i rekomendacjach jest marketing szeptany. Dzięki niemu

Czy warto inwestować w marketing treści
Content marketing Marketing

Czy warto inwestować w marketing treści?

Działając w sieci i prowadząc tam promocję swojej marki, ważne jest publikowanie treści, które będą wartościowe i dopasowane do potrzeb klienta. Marketing treści to właśnie działania, które opierają się na tworzeniu takiego contentu. Dzięki niemu można docierać do swojej grupy docelowej i odpowiadać na jej potrzeby i wymagania. Sposób na rozwiązywanie problemów klientów za pomocą

Ile kosztuje reklama w Google Ads?
Agencje marketingowe Marketing Pozycjonowanie

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Posiadanie firmowej strony stało się już powszechnym standardem w biznesie. Dlatego reklama w Google Ads jest coraz częściej podejmowanym wątkiem w świecie marketingu. Wielu przedsiębiorców zastanawia się również, z jakimi kosztami się ona wiąże. Postaramy się nieco przybliżyć tę kwestię. Czym jest Google Ads? Nim przejdziemy do kwestii kosztów, w pierwszej kolejności należałoby określić, co