Marketing

Co ma wspólnego założenie firmowego bloga z poprawą widoczności strony?

W przestrzeni wirtualnej można znaleźć wiele narzędzi, które pomogą w promocji marki. Jednym z nich jest blog firmowy, nierozerwalnie związany także z content marketingiem. Regularne publikowanie ciekawostek, wpisów i artykułów, może sprawić, że założenie firmowego bloga będzie miało bezpośredni wpływ na pozycjonowanie strony marki. Oczywiście ważna jest systematyczność, jakość publikowanych treści, odpowiedni dobór słów kluczowych

Komu zlecić projekt strony internetowej i na co zwracać uwagę przy wyborze
Strony internetowe

Komu zlecić projekt strony internetowej?

Komu zlecić projekt strony internetowej? Strona internetowa jest bardzo ważnym elementem funkcjonowania firmy Internecie. Każde przedsiębiorstwo, które podchodzi to sprawy profesjonalnie, powinno posiadać właśnie taką witrynę, na której znajdą się wszystkie podstawowe informacje o nim, dzięki którym klient będzie mógł bardzo szybko znaleźć dane kontaktowe firmy. Komu zlecić projekt strony internetowej? Ważnym jest jednak, aby

Wybór influencera do współpracy
Influencer marketing

Wybór influencera do współpracy

Obecnie siła rekomendacji w sprzedaży produktów jest bardzo duża, to też sprawia, że firmy szukają sposobów, aby ich opinie w sieci było jak najlepsze. W Internecie swoją działalność prowadzą influencerzy, czyli osoby wpływowe, które posiadają grupę osób, która śledzi ich poczynania, ufa im i darzy dużą sympatią. Są oni również bardzo wiarygodni i uznawani przez

Marketing szeptany

Wady marketingu szeptanego

Co to jest marketing szeptany? Jakie są wady marketingu szeptanego? Rekomendacje i opinie w Internecie mają bardzo dobry wpływ na działanie przedsiębiorstwa w sieci. Dzięki nim można poprawić swój wizerunek w Internecie, zwiększyć konwersję, a także wpływają one nawet na pozycjonowanie witryny. Narzędziem, które opiera się na opiniach i rekomendacjach jest marketing szeptany. Dzięki niemu

Czy warto inwestować w marketing treści
Content marketing Marketing

Czy warto inwestować w marketing treści?

Działając w sieci i prowadząc tam promocję swojej marki, ważne jest publikowanie treści, które będą wartościowe i dopasowane do potrzeb klienta. Marketing treści to właśnie działania, które opierają się na tworzeniu takiego contentu. Dzięki niemu można docierać do swojej grupy docelowej i odpowiadać na jej potrzeby i wymagania. Sposób na rozwiązywanie problemów klientów za pomocą

Ile kosztuje reklama w Google Ads?
Agencje marketingowe Marketing Pozycjonowanie

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Posiadanie firmowej strony stało się już powszechnym standardem w biznesie. Dlatego reklama w Google Ads jest coraz częściej podejmowanym wątkiem w świecie marketingu. Wielu przedsiębiorców zastanawia się również, z jakimi kosztami się ona wiąże. Postaramy się nieco przybliżyć tę kwestię. Czym jest Google Ads? Nim przejdziemy do kwestii kosztów, w pierwszej kolejności należałoby określić, co

Co to jest Google Ads
Pozycjonowanie

Co to jest Google Ads?

Żyjemy w czasach, w których obecność w wirtualnej przestrzeni stała się w przypadku wielu firm jednym z warunków utrzymania się na rynku. Przedsiębiorcy poszukują skutecznych rozwiązań, aby zareklamować się w sieci, a jednym z nich jest Google Ads (dawniej Google AdWords). System ten cieszy się obecnie dużą popularnością, dlatego warto przyjrzeć mu się nieco bliżej.

Tworzenie strony internetowej
Agencje marketingowe Marketing Strony internetowe

Tworzenie strony internetowej

Chcesz stworzyć stronę internetową, ale zastanawiasz się, czy sobie z tym poradzisz? Zapoznaj się ze wskazówkami zawartymi w tym artykule, dzięki nim przekonasz się, że tworzenie strony internetowej może okazać się łatwe. Tworzenie strony internetowej – prosty projekt graficzny Należy tutaj zapamiętać, że użytkownicy nie przywiązują zbyt dużej uwagi do wyglądu danej strony internetowej. Dla

Agencje marketingowe Content marketing Marketing

Studia marketingowe a praca w branży

Praca w marketingu uważana jest za prestiżową. Wydaje się, że stwarza ona szansę na stały rozwój oraz wysokie wynagrodzenie. Dlatego wiele młodych osób chciałoby pracować w marketingu. Studia marketingowe a praca w branży? Ten kierunek, mimo że jest bardzo pożądany, nie zawsze jest wystarczający do zdobycia wymarzonego stanowiska. Studia marketingowe a praca w branży –